04 March 2016

New Year, new life

OK, I disappeared as usual...
But a lot of things have happened in the last few months. That's just a flimsy excuse, I know, but I've been really busy and I wouldn't even know where to start catching up. Briefly:

* At last I moved to my new home. I really hope I won't have to move anymore in my life, it was awful (and I still have a lot of work to do).

* I suffered from a tendonitis and  frozen shoulder. I learned a lot about shoulder physiology  and what may go wrong with them...I'm happy that after several months of pain and more or less useless therapies, now I'm almost back to normal. It's a slow process, but it's going on.

*My old home at last found a buyer.. So I can stop cleaning it and can concentrate on my new one (which really needs it).

I thought of my blog from time to time and I was sorry to have abandoned it; I even thought of starting with a brand-new one, but in the end it wouldn't make much sense...
Anyway, I'm happy  I didn't lose all my (very patient!) followers, thank you!


OK, sono sparita come al solito...
Ma sono successe tante cose negli ultimi mesi.  E' una scusa molto debole, lo so, ma sono stata davvero occupata, e non saprei nemmeno da che parte cominciare per recuperare.
In breve:

* Finalmente ho traslocato nella mia nuova casa. Spero davvero di non dover più traslocare per il resto della vita, è stato orrendo (e ho ancora un sacco di lavoro da fare).

*Ho sofferto di tendinite e spalla congelata. Ho imparato molto sulla fisiologia della spalla e tutte le cose che possono creare problemi... Sono felice che dopo parecchi mesi di dolori e di terapie abbastanza inutili, ora sono tornata quasi alla normalità. E' un processo lento, ma sta continuando.

*La mia vecchia casa finalmente ha trovato un compratore...Così posso smettere di pulirla e posso concentrarmi su quella nuova (che ne ha molto bisogno!).

Ogni tanto pensavo al mio blog e mi spiaceva averlo abbandonato; ho anche valutato se iniziarne uno nuovo, ma non mi pareva avesse senso...
Ad ogni modo, sono felice di non aver perso i miei (pazientissimi) followers, grazie!

2 comments:

Jeanine in Canada said...

Bentornata!!

Elena said...

Grazie Jeanine! :-)